Misery Business

Låten väcker minnen. (L)

Hej älskliingar! Känns som att den här dagen bara flygit förbi eller vad man brukar säga. Ska alldeles strax börja fixa mig och sånt sen blir det bio och kolla på Har du hört ryktet om Morgans? Någon som sett filmen? Är den bra? Det får vi hoppas. Jag kommer nog skippa dieten ikväll, antagligen i alla fall. Men jag har inte ätit någonting idag förutom russin (inte så bra, jag vet) men jag ska ju äta middag snartså. Ikväll blir det väl typ smågodis och någon dricka, usch&fy men så gott! Det går verkligen inte att kolla på film utan att äta något..
Jaja, kanske slänger in en "dresscode" senare också, om ni är snälla (a)
                             

Kommentarer
Postat av: bexx

SV:

Ja gör den i photoshop, vart gör du dina?:)<333

2010-01-08 @ 16:27:59
URL: http://yourbexx.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0