Noah "Puck" Puckerman

Ojojoj. Var det någon som sa sexxy? Jag följer slaviskt Glee varje torsdag och igår blev jag kär i Noah! Trots att han är en riktig badboy (som btw är fruktansvärt hot) och knullar runt med klasskompisarnas mammor så överträffade han alla i gårdagens avsnitt. När han sjöng till Rachel så satt jag och grät, bokstavligen. Sitter och lyssnar på Sweet Caroline när han sjunger den på repeat på spotify just nu. Så sjukt bra.
Någon mer än jag som tycker att han gärna få komma lite till Sverige och bo hemma hos mig? :) Asså hos MIG!



Ojojoj, så snygg! Den sista bilden är jag så alla vet (a)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jävlar vad snygg. Kanske måste börja kolla på det om han är med :)

2010-01-20 @ 22:36:08
URL: http://blackribbon.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja jag har verkligen missat något ser jag :)

2010-01-20 @ 22:52:37
URL: http://blackribbon.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0