SVAR PÅ FRÅGOR


Svar; Tack! Jo såhär är det, jag hade förut en diet att jag bara fick äta sallad och sånt nyttigt. Har nu bytt över till en diet där man får fuska en dag i veckan, då jag får äta godis till exempel! :) Det är bäst så, annars blir vardagen så himla tråkig och grön.

Svar; Oj! Den var ganska svår faktiskt. Jag skulle vilja säga Kim Kardashian och Kenza faktiskt! Det är dem jag ser upp till mest när det kommer till kläderna, älskar verkligen deras stilar! Men jag kan ju inte direkt säga att jag är en liten copy-cat som köper allt Kenza köper, försöker hålla min stil egen samtidigt som man såklart kan få inspration från andra!

Jag tycker det är jättekul att svara på frågor så om det är någon som undrar något annat är det bara att fråga på! :) Svarar på alla, när som helst.

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Din nya design är skit snygg!! <3

2010-01-31 @ 22:59:07
URL: http://danies.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0