TÄNKTE BARA..

Säga att jag lever och att jag vet att jag inte uppdaterat sen förrgår. I lördags sov Elin över här och på dagen var vi som sagt på öppethus på Jensen gymnasium som för övrigt verkade väldigt bra, kanske lite för bra?! Visst man vill ju gå på en skola där alla är målmedvetna och vet varför man kommer till skolan och pluggar men samtidigt undrar jag om jag kommer palla att gå på en sådan skola där disiplin är A och O. Men vi får se, jag var ju på Jensen Kungsportplatsen, ska förbi Jensen Näckrosdammen där jag kommer gå (eftersom att den erbjuder Samhäll-ekonomi) om jag väljer just Jensen. Nästa öppethus är alltså nästa onsdag och det är då jag ska gå!
Igår tränade jag och Elin i 2 TIMMAR! Fattar ni?! Vi sprang på löpbandet i 1 timme, det var riktigt roligt faktiskt. Sedan cyklade jag i 1 timme sammanlagt. På onsdag ska vi dit igen och då ska min brorsa med och visa hur man använder resten av Friskis grejer, han får bli min personliga tränare! Haha. Han tränar flera gånger om veckan så why not liksom känner man juu :)
Nu ska jag plugga som en stucken gris och det första jag ska göra är att hita några bra nyheter till imorgon på SO:n då vi alltid går egenom nyheter på morgonen, och eftersom det går på betygen så ska jag sätta mig och göra det nu.. Ojojoj, märker man att jag är trött eller? Ältar samma sak hela tiden, om och om igen..
Puss!


Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0