Veckans Diss & Hiss (v. 1)



Skolan. Många har säkert redan börjat skolan, men jag börjar imorgon. Visst är det kul att träffa alla igen men jag har så jävla stor ångest för nationella. Men jag hoppas att det kommer gå bra!

Gymnasieval. Hjäälp?! Sista dagen att välja gymnasie är typ 1 februari tror jag. Och jag inte vilket gymnasie jag vill gå på ännu. Men jag har två gymnasiedager jag ska på framöver, Jensen och Burgårdens. Båda ligger centralt i Göteborg, vilket är riktigt bra. Jag vet dock vad jag ska läsa, men jag vill inte skriva det här förens jag är helt säker och har valt (av personliga anledningar.. Elin vet varför;))

Soligt&snö. Okej såhär är det, jag älskar solen! Och jag älskar snö men inte tillsammans. När det är vinter och snö ska det vara molnigt och tråkigt väder, annars känns det så .. fel?!



Ray William Johnson - show. Åh jag är kär i honom! Bokstavligt. Det är en kille som bor i New York och lägger in klipp på sig själv, som små shower varje söndag&onsdag. I klippen har han alltid tre andra klipp på såna fail videos han hittat på Youtube. Det är riktigt svårt att förklara, men ja.. Ni får se själva! Klicka på hans namn om ni vill komma till hans youtube-channel! Snubben har över 13 000 000 kanalvisningar.

        
         EN AV MINA FAVORTIER (L)

Idomin. Det är så jävla bra på vintern! Tyvärr har fjortisarna förstört ryktet, men jag lovar er idomin är det bästa för torra läppar under vintern! Du slipper spruckna läppar och blod varje gång du ler :)

Nutrilett. Asså det är så jävla gott. Det är en speciell naturdiet med brownies och olika smoothis, love it! Man blir mätt av det jätte snabbt, brukar äta en halv sån brownie till frukost eller en sån smoothie med en skit god smak!


Kommentarer
Postat av: Sara

Oh tack!

Nån med samma åsikt som mig. Håller helt och hållet med att fjortisarna har förstört idomins rykte. Idomin är sjukt bra att ha. :)

2010-01-10 @ 16:41:09
URL: http://babysaraa.blogg.se/
Postat av: elin <3

Svar; Jaa du ;D HAHAH xD

2010-01-10 @ 17:05:43
URL: http://faairiee.blogg.se/
Postat av: elin <3

Idomin - Läpparnas bästa vän men håller med om att fjortisarna dragit det i smutsen!!

Av personliga skäl (elin vet varför ;)) HAHAHHAHA xD Go Louiise

Knas med dig och solig vinter;D Du är bara för söt!

Bara så du vet älskliing så lovar jag dig att det kommer gå prima i skolan fram över. HA ingen ångest över Nationella för det behöver du inte ;)<3

2010-01-10 @ 17:08:39
URL: http://faairiee.blogg.se/
Postat av: elin <3

Svar; Aaa men det får vi hoppas att de gör så att man köpa de snygga kläderna! ;D

2010-01-10 @ 18:04:50
URL: http://faairiee.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0