Veckans Diss & Hiss (v. 0)

Vet ni, jag tänkte börja med diss & hiss . va tror ni? kanske kommer bli värsta succén (; tänkte slänga upp en diss&hiss varje söndag där jag listar veckans diss&hiss, haha .

Folk som härmar med allt
Ni vet folk som när man säger något alltid har en tendens till att tycka samma sak? Nej det är ingen slump, utan det är personer som verkligen vill passa in och tror att det är bästa sättet till detta. Men det är det verkligen inte, man blir bara så jävla irriterad på dessa personer som tycks inte ha något liv. Vad tycker ni, ska man bara gåsom inget hänt, eller reagera? Jag tycker man ska reagera, och säga till!

Alexandra "Kissie" Nilsson
Var det någon som nämnde potatisnäsa *host*. Tycker verkligen inte om Kissie, och tycker fan det är dags att slå klackarna i taket och göra något åt hennes, faktiskt väldigt barnsliga och idiotiska beteende. Man får inte gå på stan och kasta stenar på folk, men man får tydligen sitta framför datorn och hänga ut personer från höger till vänster. Jag vet, det är precis det jag gör just nu - hänger ut Kissie. men vad fan spelar det för roll egentligen? Om man ger sig in i leken får man leken tåla. Hon ska alltså kunna ta all den skit hon får, en "vacker" dag kommer Kissie tyvärr gå under psykist. Fast, egentligen är det jävligt roligt att läsa hennes blogg och alla hennes dumma kommentarer&åsikter.

Reklam @ spotify
Tycker det är så jävla irriterande när man sitter och lyssnar på musik och helt plötsligt kommer någon äcklig röst och gör reklam för sitt band som heter "Avatar" - med världens äckligaste göteborska btw. Och säger "FIMPA RADIOSKVALET". eeuw.. Alla reklamer är jobbiga på spotify egentligen - men framför allt den. Så.. Fimpa Avatar-reklamen?...


Natacha Peyre
Läser hennes blogg flitigt, och det är absolut en av mina favoritbloggar! Natacha är kanske mest känd bland folket som någon som vikt ut sig i herrmagasin och deltagit i Paradise Hotel. Men hon är så himla mycket mer än det, hon verkar vara en helt underbar person på bloggen och är verkligen en bra förebild. Hon bor i Los Angeles med hennes pojkvän Dhani (från A-teens) och lever livet som kändis. Hon festar på bland annat The playboy mansion och man får följa med dit med bilder, kika in på hennes blogg (klicka på rubriken).

Russin
Är inte russin bland det bästa att äta när man har godisförbjud? Det är så himla gott, sött och man är inte godissugen när man äter dem. Plus att russin är väldigt nyttigt, åt precis upp mina russin så himla gott! Om ni inte tycker om russin får ni skylla er själva, jag älskar det!

Beach 10
Jag vet, det är några månader kvar. Men jag är så jävla taggad på att denna sommaren kommer bli så jävla skön. Antagligen ska jag på språkresa med en kompis, hoppas verkligen det för det kommer bli så jävla nice. Då ska jag också ha min drömkropp, som jag håller på att träna upp (;



Natacha Peyre är en bra förebild!


Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0