Veckans Hiss & Diss (v.2)



Dryga människor. Finns väl inte så mycket jag kan säga egentligen, dissar verkligen dryga människor!

Läxor. Jag har skit mycket läxor och inlämningar nu, och riktigt stora också! En NO-inlämning för VG/MVG, en SO/NO uppgift (skit stor) och sen lite mindre inläningar och glosor. Men ändå, så sjukt jobbigt!

Dataspråk. Hur jobbigt är det inte när man möter någon som använder dataspråk som LOL, LMAO, FFS och så vidare i verkligheten? Asså visst det är okej att skriva det när de spelar WoW eller va det nu är, men leave it till datorn likosm :o



Rise Against. Det är ett band som har en låt som är så fruktansvärt bra! Låten är "Hero of War", så jävla vacker låt!


A hero of war
Yeah that's what I'll be
And when I come home
They'll be damn proud of me
I'll carry this flag
To the grave if I must
Because it's a flag that I love
And a flag that I trust

Träning. Jag var riktigt skeptisk mot att gymma innan jag testade det och nu när jag gjort det älskar jag det! Det är verkligen så jävla kul, speciellt att göra det med en kompis. Så ni som aldrig tränat- gör det!

Vivistyle. Upptäckte klädsidan idag och jag älskar kläderna! Påminner lite om Chicy, så sjukt snygga kläder verkligen :) Titta exempel på dessa ;
                                                                       Romantic chiffong Topp                    
HOT! Shoulder detailed Cardigan- Fri Frakt
Älskar detaljerna (L)


Kommentarer
Postat av: elin <3

ÅÅÅHHH persikofärgade var aaas fin! Typ sommarens måste ha ; hahah <3

2010-01-19 @ 22:13:11
URL: http://faairiee.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0