WHAT'S LOVE GOT TO DO WITH IT?

Tittar på en sjukt bra film på TV just nu, alltså What's love got to do with it. Handlar om Tina Turners liv när hon blev slagen av sin man. Riktigt bra!
Här kommer det jag köpte idag, min kamera suger dock och ger ingen direkt rättvis bild av kläderna, men det får duga:)


Den första kommer från Zara och de två sista från Bik Bok. Jag tittade lite på pälsar och hittade en riktigt fin när jag kom tillbaka till Kungsbacka på Kungsmässan - 150 kr (rea!) på H&M. Men tyvärr fanns den inte kvar i den storleken jag ville ha, ville att den skulle vara lite större.. Men jaja, blev i alla fall nöjd med det jag köpte! Dock är den andra bilden, asså den toppen som ser ut att vara vit på bilden PUDERROSA!


Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0