EN DAG KVAR NU FUCKERS

Herregud, imorgon är det Tokio Hotel-konsert!! Kan verkligen inte fatta att det är sant, och jag kommer inte förstå det förän jag sitter där och ser dem framför mig.. Känns helt overkligt, någon mer som ska på konserten? :) Är ni lika spända och nervösa som lilla jag?

Idag var jag i alla fall på Kungsmässan och hittade ett impulsköp, ett par lackleggings. Jag var nog den enda i Sverige som inte hade ett par, right? Men nu har jag så det så ! Ni får se bild sen. Nu ska jag skriva ut mitt spanska arbete och öva som en idiot, kommer antagligen göra det imorgon - om jag inte hänger på Amanda & Natalie och säger att jag vägrar göra det framför hela klassen, tycker man skulle få göra det i grupp?!

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0