FÖR ÖVER BILDER

Sitter och för över bilder till datorn, och det är drygt en timma kvar till alla är överförda, känns ju sådär. Haha. Tittade i alla fall igenom bilderna, och majoriteten av dem är suddiga så ni vet! Min kamera är skitdålig, det är därför.. Om man inte har på blixten så blir dem suddiga om man inte håller kameran helt still, vilket är omöjligt att göra på en konsert, liksom hallå?! Men jag har några på iPhonen också som jag ska föra över, och dem är (tror jag) inte suddiga!

Något ni kanske glömt är ju att jag tog piercing i naveln idag! Det gjorde inte ont någonstans kan jag tillägga.. Mamma och han piercaren pratade med varandra och jag låg och kollade upp i taket och vips så va det klarrt. Underbart. Valde i alla fall en vit diamant, riktigt fräsht!

And we go on, and we go on and on and on and on
We don't belong, we don't belong, belong to anyone
The Pain of Love Will Last forever
Promise me, promise me...<3

Spotify in my heart!



Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0