LA LA LA

Är sjuk, inte roligt någonstans kan jag tillägga! Men jag ska hur som helst till skolan imorgon, eftersom man inte vill ligga efter. Mitt huvud dunkar som världens bakfylla och ja.. har sjukt ont i nacken/ryggen (+ låren och vaderna för vi hade styrkepass på gympan igår). Ska bada idag igen bara för att få bort det onda, får se hur jag mår imorgon alltså :(

Edit: Mina små äckliga sår på magen har börjat försvinna, har bara tre synliga kvar som jag råkade riva bort för några dagar sedan.. jag och sår ni vet.. Ni ska se alla mina ärr på mina armar från plitor man dragit bort och rivsår från mina katter... det ser mindre okej ut .. Haha. Säger alltid till mig själv "nu ska jag sluta dra bort sår" , men det kommer igen liksom..

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0