LADDAR BATTERIERNA

Både kamerans och mina! Ska ta massa underbara foton kan jag lova er, hoppas ljuset är bra i Scandinavium eftersom min kameras ljus suger kuk! Tokio Hotels album Humanoid går på repeat, kan det bli bättre? Fattar inte att jag ska se dem idag! Har velat göra det sedan februari 2007 och nu ska jag göra det, unbeliveble.. Har verkligen höga förväntningar på konserten eftersom det är min första också, men jag är säker på att jag kommer bli avsparkad av stolen av hur bra det kommer vara, tror mina höga förväntningar inte är något emot vad vi kommer att få se!

Jag och min kompis har lovat att ha på oss Tokio Hotel-tröjor, undra när jag visade mig i public med den senast? Var typ 2 år sedan.. Men jag älskar dem, brukar sova i mina snygga TH t-shirts! Kommer nog en dresscode senare också, det kan ni bereda er på! :) Nu ska jag drömma mig bort till Bill, Tom, Gustav och Georg! Vi hörs senare, och ha en härlig fredag kväll allihopa! Glöm inte - Alkohol löser inga problem, men det gör ju inte mjölk heller!
http://i256.photobucket.com/albums/hh168/green_eye_gemeni/Tom.jpg

Kommentarer
Postat av: DANIELA

jag dog <3

2010-03-06 @ 01:02:12
URL: http://danies.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0