OBESKRIVLIGT ♥

Jag vet inte var jag ska börja, kära bloggläsare... Igår, herregud. Det finns så mycket känslor, så mycket att berätta som jag inte kan få ur mig.. World Behind My Wall går på Spotify för mig just nu och gråten sitter i halsen. Just ni vill jag tillbaka till konserten och titta på de 4 vackraste killarna i hela världen! Bill, Tom, Gustav och Georg. Fy fan... Vart ska jag ta vägen?! Förstår inte hur jag kan känna såhär. Konserten var helt... obeskrivlig ♥. Det var så vacker, allt. Och framför allt när dem sjön just World Behind My Wall med bilder på Berlin-muren i bakgrunden.. Men allt var helt otroligt, mot alla förväntningar! Förstår inte hur folk kan säga att dem är dåliga? Va fan, de är fan bäst i hela världen! Och live, herregud... Aldrig hört bättre. Ska försöka gå på Tokio Hotel-konsert så snart som möjligt igen, var som helst bara jag får uppleva allt igen.. Det var helt magiskt, ingen som inte var där kan förstå känslan! Att få se Toms leende, höra Bills underbara röst, se Georg svänga på håret och Gustav släppa loss bakom trummorna var det bästa jag varit med om. Jag avslutar med orden; TA MIG TILLBAKA!

Bilder kommer senare, tänker inte lägga upp mina videor för dem är mina! Sitter och småler när jag ser dem, och tänker tillbaka ♥

http://img195.imageshack.us/img195/4898/15998138.jpg
En obeskrivligt snygg Bill Kaulitz

Kommentarer
Postat av: DANIELA

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, sitter här och gråter som ett litet barn... så underbart <3<3<3<3

2010-03-06 @ 16:45:32
URL: http://danies.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0