SÅRLÄKNING?

Asså jag har skitsmå "sår" under min navel, vet fan inte vad dem kommit ifrån... Kan säkert komma från att jag skrubbar skiten ur min mage nu innan piercingen ska tas, antagligen inte så smart?! Asså det ser ut som värsta allergi infektionen, men det är inte det.. Någon som vet hur länge det tar för sår på 0,2 mm att läka? Ganska snabbt hoppas jag, vill inte ha en prickig mage när jag ska ta piercingen liksom ?! Det är 18 st såna skitsmå "skrubbsår", skit läskigt. Märkte det nu när jag skulle bada, har antagligen haft det sen i fredags.. Och på en hemsida stog det att det brukar normalt ta 2 veckor för ett normalt stort sår för hudvävnaden att lägga sig, då tar det antagligen snabbare med 0,2 mm sår? Haha, hoppas fan det! Annars kanske piercaren tror jag har värsta sjukdomen eller något, typ könssjukdom som växt upp mot naveln HAHAHAHA!

Jaja, någon som vet hur snabbt det brukar ta?

Kommentarer
Postat av: emelie

sv. härligt :D

2010-03-01 @ 22:16:39
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/
Postat av: emelie

hejhej.

Frågestunden avslutad.

Svaren på dina frågor finns på bloggen :)



kram

2010-03-03 @ 17:10:43
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0