YOU KEEP ME HANGIN' ON

Sitter och lyssnar sönder på Glee på Spotify just nu, lovely! Hade en trög dag i skolan idag, men det var på sätt och vis riktigt skönt att vara tillbaka till skolan efter 2 veckors lov, konstigt nog. Är hemma själv just nu och ska vara det hela natten eftersom mamma jobbar nattskift och min bror är hemma hos pappa. Lite läskigt, men jag ska alldeles strax ta ett härligt bad och bara drömma mig bort till sommaren! Fy fan va den kommer bli underbar! Spanien med Johanna och sedan Stockholm! <3

Jaja, kommer lite fler inlägg senare, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Glee blogg

Sv; Glee boxen har redan kommit ut i nätaffärerna :) Jag lägger in avsnitten när USA börjar sända:) Sen om man vill kolla avsnitten på TV;n då är det en annan sak :)

2010-03-01 @ 20:52:03
URL: http://glee.webblogg.se/
Postat av: emelie

sv. va härligt att man kan få andra att bli sugna på det jag äter/dricker :D bevaka mig gärna med bloglovin, vilket blir enklare för dig att se nör jag updaterar :) självklart kommer jag kolla in din blogg också :D

2010-03-01 @ 21:10:24
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0